پاورپوینت سوره عنکبوت

برای شما اطلاعاتی در مورد پاورپوینت سوره عنکبوت آماده کرده ام مطالعه فرمایید

ورپوینت سوره عنکبوت شاپرفا پاورپوینتسورهعنکبوت ‹ ‹ سوره عنکبوت برای مثالنام عنکبوت از تشبیهی که در آیه ۴۱ این سوره آمده، گرفته شده است این سوره درباره توحید، نشانه‌های خدا در آفرینش، مبارزه با شرک سخن گفته و  پاورپوینت آیه ۴۱ سوره عنکبوت علم یار دانلود ها ‹ مثَل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند، مثَل عنکبوت است که خانه‌ای برای خود انتخاب کرده؛ در حالی که سست‌ترین خانه‌های خانه عنکبوت است اگر می‌دانستند پاورپوینت درس ششم آموزش قرآن پایه هشتم سوره عنکبوت صفحات ‹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹ · پاورپوینت درس ششم آموزش قرآن پایه هشتم سوره عنکبوت صفحات و قرآن کریم، ادامه سوره عنکبوت صفحه قرآن کریم نوع فایل   خرید و قیمت پاورپوینت عنکبوت ا پاورپوینتعنکبوت ترب فایل‌ دانلودی ‹ فرهنگی و آموزشی ‹ فرهنگی هنری ‹ تصویر پاورپوینت سوره عنکبوت پاورپوینت سوره عنکبوت ٫ تومان در مدرسه طرح · تصویر دانلود پاورپوینت سوره های قصص و عنکبوت و جایگاه زن در قرآن درس قرآن پاورپوینت درس ۶ آموزش قرآن پایه هشتم سوره عنکبوت پاورپوینتدرسآموزشقرآنپایههشتمسو ‹ ۹ فروردین ۱۴۰۲ · در رابطه با پاورپوینت درس ۶ آموزش قرآن پایه هشتم سوره عنکبوت چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، محافل علمی تا حدود زیادی  مرتبط با این جستجو پاورپوینت سوره دخان پی دی اف سورة روم سوره عنکبوت و دخان سوره عنکبوت و سوره روم سوره عنکبوت و روم در شب قدر سوره عنکبوت تصویر دانلود سوره روم دانلود سوره عنکبوت وروم ودخان صفحه بعدصفحه بعد ایراناز نشانی شما درباره این مکان بیشتر بدانید بیشتر بدانید ورود تنظیمات حریم خصوصی شرایط زمینه تاریک خاموش

پاورپوینت سوره عنکبوت

پاورپوینت سوره عنکبوت

سوره عنکبوت بیست و نهمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن است که در جزء بیست و بیست و یکم جای دارد. نام عنکبوت از تشبیهی که در آیه ۴۱ این سوره آمده، گرفته شده است. این سوره درباره توحید، نشانه‌های خدا در آفرینش، مبارزه با شرک سخن گفته و برای دلداری به مسلمانانِ کم‌تعداد در آغاز اسلام، سرنوشت برخی از پیامبران پیشین را گزارش کرده است. سوره عنکبوت همچنین درباره عظمت قرآن و دلالیل حقانیت پیامبر(ص) و لجاجت مخالفان صحبت کرده است.

از آیات مشهور سوره عنکبوت آیه ۴۱ و ۵۷ آن است که در اولی، خداوند داستان تکیه‌کردن کافران به بت‌ها را به عنکبوت و خانه سست عنکبوت تشبیه کرده است و در دومی هشدار داده است که هر انسانی مرگ را می‌چشد و به سوی خداوند برمی‌گردد.

 

» در این پاورپوینت به موضوعاتی از جمله:

  1. سوره عنکبوت= برای مثال:نام عنکبوت از تشبیهی که در آیه ۴۱ این سوره آمده، گرفته شده است. این سوره درباره توحید، نشانه‌های خدا در آفرینش، مبارزه با شرک سخن گفته و برای دلداری به مسلمانانِ کم‌تعداد در آغاز اسلام، سرنوشت برخی از پیامبران پیشین را گزارش کرده است.
  2. عنکبوت= برای مثال:عنکبوت‌ها، خرچنگ‌ها و حلزون‌ها به دلیل وجود هموسیانین که حاوی مس است، خونشان آبی‌ است.
  3. محتوای سوره ی عنکبوت= برای مثال: مقدمه؛ آیه ۱-۴_محک‌زدن ایمان انسان‌ها در همه زمان‌ها.
توضیحات بیشتر + دریافت

دسته بندی و تگ

  • دسته بندی : ابتدایی-متوسطه
  • تگ : پاورپوینت سوره عنکبوت,پاورپوینت,سوره عنکبوت,سوره,عنکبوت

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک فرمایید